E-tytöillä onnistunut kausi

E-tyttöjen kilpasarja pelasi itsensä kesän aikana kultamitaleille, pelisarja hienosti hopealle. Alla valmentajien Pertti Mäkelä ja Mari Mikkola ajatuksia kaudesta. Seura onnittelee molempia joukkueita hienosti menneestä kesästä!
Kilpasarja:
E-tytöt mustat pelasivat pitkän, nousujohteisen kauden, jonka aikana tytöt eivät hävinneet otteluakaan. Pelinjohtajina olemme olleet erityisen tyytyväisiä tyttöjen hienosta kehittymisestä pelitaidoissa kaikilla pelin osa-alueilla, sekä koko joukkueen monipuolisista onnistumisista läpi otteluiden erityisesti pelin tiukoimpina hetkinä.
Pelisarja:
E-tytöt keltaiset saavuttivat toisen sijan pohjoisen alueen pelisarjassa. Kesän ainoa tappio koettiin finaaliottelussa. Tytöt kehittyivät hienosti läpi pitkän pelikauden ja ovat nyt ansainneet lepotauon, ennen uuden kauden alkamista.

E-tytö musta

E-tytöt Keltainen

